Sunday, January 17, 2010

Parasitology In Action!!!!

time kecik2 dulu pernah minum ubat cacing tak..??ala..yang kaler coklat tuh,pastu rasa dia pon cam sedap jugak lah..elelele...dah perut buncit.jangan x mengaku,haha....nak tahu ke apa dalam usus kita masa itu..??haa..jangan geli lepas tengok gambar2 ni..nasihat saya: jgn tengok masa tengah makan..kalau tengah mandi takpe..=p..



laa..ni kawah bulan....
eh bukan,perkenalkan,ini Ascaris Lumbricoide..still in egg station,fertilized n corticated..
Encik Ascaris,ini saya kenalkan tetamu yg dtg nk tengok Incik Ascaris...=p


ini sepupu sepapat dia..sama jugak..

err..this is what will gonna happen if its getting worse...cian kann..=(..padahal parasite ni senang jek nak bunuh..maybe x cukup supply ubat ..


ini nama dia Tanea Solium,kawan kepada T.Saginata..bukan Tania Twain,ataupun Toshiba Saginata ..hensem kan Incik Taenia Solium kita ni..nak berkenalan dengan lebih dekat..???silakan...



-



-



-


-


haii...sayalah Incik Taenia Solium yang glamour itu..hensem x misai saya,hensemkan ( *macam datuk K).??



Oklah babai,saya nak sambung study tengok parasit2(banyak lagi okayy) ni..

LadyDiddy says: indah kan ciptaan Tuhan?dari sebesar2 alam sampai sekecil2 microorganisme.. esok saya exam,doakan saya nampak dan kenal semua parasit2..huhuhu..

2 comments:

  1. hehe..kalau geli,sebelum makan kene rajin2 cuci tangan taw..kalau keluar rumah,jangan xpakai selipar..n jangan tak mandi ..!!..hehe..

    ReplyDelete